نامه ای که هیچ وقت ارسال نشد
بهارستاندو(پانا)- دانشآموز خبرنگار پانا از دلی مینویسد که خودش پر از حرفهای ناگفته است... دلی پر از غم، آنقدر که کلمات هم از گفتنش جا ماندهاند؛ این نامه را نوشتم تا شاید مرهمی باشد بر دلتنگیهایم، اما انگار بعضی حرفها هیچوقت به مقصد نمیرسند و بعضی نامهها، در سکوتی تلخ، ارسالنشده باقی میمانند و فقط در گوشهای از دل، آرام آرام خاک میخورند.
ارسال دیدگاه