هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد

تهران (پانا) - هیأت مذاکره‌کننده میناب ۱۶۸ بعد از ۱۸ ساعت مذاکره فشرده با آمریکایی‌ها که با وساطت قطر و پاکستان انجام شد، شهر زوریخ سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.

کد مطلب: ۱۷۱۲۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد

هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفت‌و‌گو و رایزنی فشرده، سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار