هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
تهران (پانا) - هیأت مذاکرهکننده میناب ۱۶۸ بعد از ۱۸ ساعت مذاکره فشرده با آمریکاییها که با وساطت قطر و پاکستان انجام شد، شهر زوریخ سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.
هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.
ارسال دیدگاه