قالیباف:

توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند، توانمندی قهرمانان کشورمان را فراتر از عرصه‌ قاره پهناور آسیا توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند نوشت: کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات شد.

وی افزود: این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

قالیباف با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسالت کرد.

فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز یکشنبه بین تیم‌های تایلند و ایران در سالن بانکوک آره‌نا برگزار شد که در نهایت ایران با نتیجه ۴ بر ۱ توانست میزبان را شکست دهد و برای سیزدهم بار قهرمان آسیا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار