جبلی خبر داد؛

افزایش ۸ درصدی مخاطبان صداوسیما نسبت به نوروز 1402

تهران (پانا) - رئیس سازمان صداو سیما از افزایش 8 درصدی مخاطب نسبت به نوروز 1402 خبر داد و گفت یکی از برنامه‌های نوروزی سیما در یکی از شبکه‌های اجتماعی ۸۰ میلیون بازدید داشت.

کد مطلب: ۱۴۶۵۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۸ درصدی مخاطبان صداوسیما نسبت به نوروز 1402

 پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه  هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص استقبال از برنامه‌های نوروزی صدا و سیما، اظهار کرد: همانطور که هفته گذشته عرض کردم آمار قابل توجه و امیدبخشی از استقبال مخاطبان از برنامه های رسانه ملی داشتیم که در هفته اول نوروز امسال در مقایسه با برنامه های سال گذشته در همین بازه زمانی حدود ۸ درصد افزایش مخاطب بود که این امیدبخش است. یکی از برنامه‌های نوروزی سیما در یکی از شبکه‌های اجتماعی ۸۰ میلیون بازدید داشت.

وی ادامه داد: کنداکتور سیما برای ۱۴۰۳ بسته شده و در حال برنامه ریزی ساخت برنامه‌های رمضان و نوروز ۱۴۰۴ هستیم. برای تابستان و اوقات فراغت و مناسبت‌های پیش رو هم همکاران ما در بخش های مختلف سازمان در صداوسیمای استان ها، حوزه سیما، ساختارهای سیمرغ و سیمافیلم در حال برنامه ریزی هستند.

جبلی درباره پخش مناظره‌های انتخاباتی نیز بیان کرد: مرحله دوم انتخابات هم مانند مرحله اول ما ان‌شاءالله بحث مناظره بین نامزدهای محترم را در حوزه های مختلفی که دور دوم در انجا برگزار خواهد شد ان‌شالله خواهیم داشت. طبیعتا کانال های ۲۰۰ گانه را در مرحله دوم نیازی نداریم اما از شبکه های استانی برای برگزاری مناظره نامزدها در دور دوم خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار