سخنگوی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان قشر تاثیرگذاری در انتخابات هستند

تهران (پانا) - سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه دانش‌آموزان قشر بسیار تاثیرگذاری در انتخابات هستند، گفت دانش‌آموزان حتما در عرصه سیاسی ورود پیدا می‌کنند و منشا اثر، تعیین کننده و امیدآفرین می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۶۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان قشر تاثیرگذاری در انتخابات هستند

سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با پانا درخصوص ضرورت حضور رای اولی‌ها در انتخابات اظهار کرد: «در هر دوره انتخابات شاهد سن و سالی هستیم که برای اولین بار در آن انتخابات شرکت می‌کنند. در حالی که در دوره شاه هیچ حق انتخابی نداشتیم و افراد دیگر برای ما انتخاب می‌کردند و مجبور بودیم آن را بپذیریم. در آن زمان نظام انتخاباتی، رای مردم، محلی از اعراب نداشت. اگر بتوانیم برای دانش‌آموزان که نسل جدید هستند اهمیت راهی که طی شده تا به اینجا برسیم را توضیح دهیم، نتیجه بسیار خوبی می‌گیریم.»

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به این موضوع که نوجوانان و جوانان از گذشته کشور و شرایط آن بی‌اطلاع هستند، افزود: «دانش‌آموزان دوران ستم شاهی و دوران هشت سال دفاع مقدس و ظلم‌هایی که به کشور شده را ندیده‌اند و از پیشرفت‌های کشور در دوره بعد از انقلاب نیز آگاه نیستند؛ بنابراین اگر این مسائل را به خوبی بازگو کنیم، می‌توانیم از نوجوانان و جوانان خود انتظار داشته باشیم که در ادامه راه، در انتخابات شرکت کنند.»

حضور در انتخابات، راه حل مشکلات کشور

سردار شریف راه حل مشکلات کشور را حضور در انتخابات دانست و گفت:«انتخابات فصل شادابی، طراوت و امید برای جامعه است. دانش‌آموزان که در آینده کشور نقش‌آفرین هستند، فرصت بسیار خوبی به دست آورده‌اند تا در شور و نشاط این رویداد سیاسی شرکت کنند. معتقدم اگر به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم و اگر برای سربلندی و آینده کشور فکر کنیم، باید در انتخابات شرکت کنیم چرا که راه آن شرکت در انتخابات است. اگر برای امنیت ملی و آرامش مردم و سربلندی و عزت کشور دغدغه‌مند هستیم، راه حل مشکلات شرکت در انتخابات است.»

دانش‌آموزان قشر تاثیرگذاری در انتخابات هستند

وی با تاکید بر اهمیت دو رکن مشارکت و انتخاب هوشمندانه و شایسته اظهار کرد: «مشارکت مردم و انتخاب‌ هوشمندانه که بتواند موانع را از پیش روی مردم بردارد، بسیار حائز اهمیت است. دانش‌آموزان قشر بسیار تاثیرگذاری در انتخابات هستند. همانطور که در دفاع مقدس و در اصل انقلاب و در رویدادهای بعد از انقلاب نقش‌آفرین بودند. دانش‌آموزان حتما در عرصه سیاسی نیز ورود پیدا می‌کنند و منشا اثر، تعیین کننده و امیدآفرین می‌شوند.»

خبرنگار : آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار