زوجین باید دانش زندگی خود را در همه زمینه ها افزایش دهند

کلات (پانا) - گردهمایی زوج های جوان فرهنگی به مناسبت هفته_ازدواج با حضور پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات و زوجین جوان فرهنگی شهرستان در محل سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
زوجین باید دانش زندگی خود را در همه زمینه ها افزایش دهند

رمضان پروانه در ابتدای جلسه مرکز اصلی در نظام تعلیم وتربیت را خانواده دانست و گفت :در آموزه های دینی به اهمیت خانواده در جامعه بصورت کامل و جامع پرداخته شده است .

وی در ادامه افزود : زیربنای اصلی یک خانواده زوجین هستند و نقش اصلی در تعلیم و تربیت فرزندان را به عهده دارند.زوجین باید دانش زندگی خود را در همه زمینه ها افزایش دهند و به مسائل روز آشنا باشند.چرا که لازمه ی شروع یک زندگی جدید و ایده آل ،دانش جدید است .

مدیر آموزش و پرورش در این گردهمایی بیان کرد: گفتگو در خانواده برای حل بسیاری از مشکلات ،از اهمیت ویژه ای برخوردار است .امیدواریم با آموزش مهارت های زندگی توانمندی هایمان را افزایش دهیم و به یک زندگی سالمی در مسیری سالم دست پیدا کنیم .

پروانه در پایان گفت :یکی از مشکلاتی که امروزه در جامعه با آن مواجه هستیم مقوله #طلاق ، بخصوص #طلاق_عاطفی می باشد ، که می توان از ظرفیت های مشاورین زبده ای که در این زمینه فعالیت می کنند برای آشنایی با اصول زندگی سالم و آشنایی با راه حل های رهایی از مشکلات بهره برداری کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار