گرامی داشت هفته نیروی انتظامی در اداره کل شهر تهران

تهران (پانا) - دیدار صمیمی مدیرکل و مدیران آموزش و پرورش شهر تهران با فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامی داشت هفته نیروی انتظامی در اداره کل شهر تهران

فولادوند در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ بیان نمود
بزرگی و عظمت نیروی انتظامی برای ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ عبدالرضا فولادوند در دیدار صمیمی با سردار رحیمی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ؛ با تبریک هفته نیروی انتظامی بر دلاور مردان این نیرو اظهارداشت: بزرگی و عظمت نیروی انتظامی برای ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت در این نشست صمیمی که به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد؛ افزود: به پاس تقدیر از زحمات، کوشش ها و همکاری هایی که با حوزه آموزش و پرورش داشتید بر خود فرض دانستیم تا از خدمات پلیس قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: ملت ما دلاورمردی های نیروی انتظامی در گذشته و همین طور روزهای انقلاب و شرکت در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با ضد انقلاب؛ قاچاقچیان و سوداگران مرگ را فراموش نخواهند کرد.

فولادوند از تلاش های بی وقفه نیروهای انتظامی که در همه ی تعطیلات و در تمام روزها و نقاط کشور؛ موجب امنیت و آرامش هم وطنان عزیز را فراهم می آورند قدردانی کرد و گفت: تعلیم و تربیت بر عهده آموزش و پرورش است ولی مقدم بر آموزش، امنیت است. جامعه ی تربیت یافته، جامعه ای است که امنیت آن تامین شده است.

وی با اشاره به آرمان های مشترک و برنامه هایی که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی فی مابین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در جریان است بر ادامه این فعالیت ها با تمام قدرت و توان تصریح کرد.

فولادوند نظم؛ امنیت و اقتدار در شهر تهران را ستودنی قلمداد کرد و با اشاره به حضور سردار رحیمی در زنگ بازگشایی شکوهمند مدارس؛ پشتیبانی پلیس از فعالیت های آموزشی و پرورشی را ستودنی دانست و گفت: در تمام مراحل شما در کنار آموزش و پرورش هستید و بر دستان نیروهای خدوم پلیس بوسه می زنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: امروز پس از چهل سال نیروی انتظامی در اوج اقتدار است. جهادی که شما انجام می دهید کمتر از زمان دفاع مقدس نیست و باب شهادت در نیروی انتظامی بسته نشده و شما با خدا معامله می کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار