محمدی: پروژه کوچ با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز به کار کرد

تهران (پانا) - حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران از تشکیل میز همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت شهر تهران با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با موضوع "پروژه کوچ" خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: پروژه کوچ با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز به کار کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، حسن محمدی با اعلام این خبر افزود: معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران در راستای بکارگیری ظرفیت های سازمان های مختلف و جذب حمایت های مالی و معنوی این نهادها؛ در اجرای کیفی پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد سبک زندگی سالم (کوچ)، میز همکاری با نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری را تشکیل داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش پایتخت اظهار داشت: یکی از علل اصلی که سلامت امروز و فردای نسل در حال رشد را به مخاطره می اندازد، شیوع افزایش وزن و چاقی در سنین کودکی است. افزایش وزن بر سلامت و زندگی آینده افراد بسیار تاثیر گذار است و آنان را با مشکلات بهداشتی، سلامتی مواجه خواهد کرد. به همین منظور وزارت آموزش و پرورش پروژه "کوچ" را تدوین و از رهگذر اجرای آن ضمن تامین سلامت عمومی امروز و آینده جامعه؛ برای حصول به این اهداف، به دنبال حمایت همه جانبه است.

یوسفی، نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت ها و عملکرد صندوق در سنوات گذشته؛ از همکاری در آموزش و پرورش و مخصوصا طرح ملی کوچ استقبال کرد و بیان داشت: اولویت دارترین فعالیت های ما در حوزه آموزش و پرورش انجام می پذیرد تا نیروی انسانی آینده جامعه در نظامی فعال و پویا رشد یابند.

وی افزود: رویدادهایی که چالش ملی را درگیر می کنند اولویت اول صندوق است لذا ما با تمام توان سعی در ارائه رویدادهایی خواهیم بود که حوزه ورزش دانش آموزی را در ارائه به شرکت های دانش بنیان که فضایی پر پتانسیل جهت فعالیت است، معرفی کنند. یوسفی از باز شدن باب همکاری در خصوص پروژه کوچ استقبال و قول همکاری همه جانبه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار