حال و هوای بازگشایی مجازی مدرسه راهیان کوثر منطقه4

تهران (پانا) - مدرسه راهیان کوثر واقع در منطقه ۴استان تهران در ۱۵شهریور ماه سال ۱۳۹۹ همانند مدارس دیگر ساعت۷:۱۵ بامداد،زنگ بازگشایی مدارس را بصورت مجازی به صدا در آورد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حال و هوای بازگشایی مجازی مدرسه راهیان کوثر منطقه4

با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید سال تحصیلی جدید را آغاز کردیم. سرود ملی برگزار شد. این برنامه ها به صورت مجازی برگزار شدند. سال تحصیلی امسال تفاوت های فراوانی با سال های گذشته دارد .
امسال خبری از ترافیک بازگشایی مدارس و بوی تازگی وسایل بچه ها و ذوق و شوق دیدار دوستان و معلم ها قابل دید و حس کردن نبود.

ملیکا وکیلیان، دانش آموز مقطع دوازدهم رشته انسانی در گفتگو با پانا گفت:با وجود برگزاری غیر حضوری تمامی برنامه های مدرسه بدون کم و کسری همانند سال های گذشته برگزار شد.

زهرا یزدانی، دانش آموز مقطع دوازدهم تجربی گفت:حس عجیب و غریبی بود چون قابل پیش بینی نبود این اتفاقات ..و البته صبحگاه مجازی را تجربه کردیم. ولی هیچ وقت مانند حضوری قابل درک نیست.
اردکانی، مدیر مدرسه راهیان کوثر در گفتگو با پانا گفت: امسال تمام سعی و تلاش دبیران و عوامل مدرسه بر این است که دانش آموزان پر باری هم از نظر علمی و هم از نظر معنوی تحویل جامعه ایران داده شود. امیدوار هستم بتوانیم با رضایت خانواده ها کلاس ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری تشکیل دهیم.

*شیدا رحیمی دوستان، خبرنگار دانش آموز منطقه4

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار