مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی‌ دوره‌های سوادآموزی:

یکی از مهارت‌های مورد نیاز برای‌آموزش‌دهندگان، تعامل خوب با مدیران است

کرج (پانا) - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی دوره‌های سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی گفت تعامل مدیران مدارس استان البرز با آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در راستای شناسایی، جذب و آموزش افراد محروم از سواد و کم‌سواد قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۱۴۷۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهارت‌های مورد نیاز برای‌آموزش‌دهندگان، تعامل خوب با مدیران است

محمود قنبرزاده در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد از تعامل مدیران مدارس با آموزش‌دهندگان در راستای شناسایی، جذب و آموزش افراد محروم از سواد و کم‌سواد تقدیر کرد و گفت: تعامل درون‌سازمانی، زمانی رخ می‌دهد که کارکنان برای دستیابی به اهداف مشترک از طرف سازمان خود با یکدیگر همکاری ‌کنند که مهارت کار گروهی، تنها یکی از مهارت‌های مورد نیاز برای تعامل بهتر است که این مهارت و تعامل خوب در بین مدیران استان کاملا مشهود است.

وی‌ افزود: مدیران و آموزش‌دهنده‌ها با استفاده از مدیریت تعامل می‌توانند به بهترین شکل ممکن با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و در هر شرایطی که با آن مواجه می‌شوند به بهترین نتیجه که همان هدف اصلی نهضت یعنی ریشه‌کنی بی‌سوادی برسند.

قنبرزاده با اشاره به بازدید از مرکز یادگیری محلی شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان اولین مرکز شهرستان نظرآباد تاکید کرد: به منظور استقرار هرچه زودتر کلاس‌ها در مرکز یادگیری محلی و تسریع در بازسازی فضا باید از ظرفیت گروه‌های جهادی، حلقه‌های میانی، خیرین و شورای پشتیبانی شهرستان استفاده کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی دوره‌های سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی یادآور شد: در اساسنامه جدید سازمان نهضت سوادآموزی، نوع دیگری از مراکز یادگیری محلی (سمات) دیده شده که منجر به پویایی، توسعه سواد، مهارت‌های تکمیلی و حرفه‌ای در حیطه‌های مختلف می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار