رئیس روابط عمومی انجمن شرکت‌های هواپیمایی در بازدید از غرفه پانا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران:

خرید بلیت سفرهای نوروزی تسهیل خواهد شد

تهران (پانا) - رئیس روابط عمومی انجمن شرکت‌های هواپیمایی از برنامه وزارت راه و شهرسازی برای دسترسی عادلانه مردم به بلیت هواپیما در سفرهای نوروزی خبر داد و افزود:‌ این برنامه تا پیش از نوروز اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

مهدی علیاری، رئیس روابط عمومی انجمن شرکت‌های هواپیمایی در بازدید از غرفه پانا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران درباره افزایش ظرفیت پروازهای نوروز1403، اظهار کرد:‌ برای ایام نوروز مسیرهای جدید پروازی در برنامه سفرهای شرکت کاسپین قرار داده شده است و دو دستگاه هواپیما نیز تا دو هفته دیگر به ناوگان شرکت افزوده خواهند شد.

وی افزود: مسیر لامرد، شیراز، عسلویه، کاسپین، مشهد،‌اصفهان، کیش، قشم، چابهار و مسیر نجف اشرف از جمله افزایش ظرفیت در مسیرهای پروازی است. مسیر خرم‌اباد نیز آخرین مسیر پروازی است که هفته پیش راه‌اندازی شده است.

علیاری با بیان اینکه در برنامه توسعه‌ای ما راه‌اندازی مسیرهای جدید پروازی نیز وجود دارد، عنوان کرد:‌ وزارت راه و شهرسازی به عنوان نهاد ناظر و بالادست برنامه جامعی در دست اجرا دارد تا دسترسی برای خرید بلیت برای همه عادلانه باشد که تا پیش از نوروز اجرایی خواهد شد. اگر این برنامه اجرایی شود بهترین شرایط برای دسترسی به بلیت است در غیر این صورت مردم باید به صورت مستقیم از خود شرکت‌های هواپیمایی کار خرید بلیت خود را انجام دهند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار