مراسم تکریم و معارفه کارشناس مسئول حراست آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری

شهرری (پانا)- مراسم تودیع و معارفه کارشناس مسئول حراست آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری با حضور رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه کارشناس مسئول حراست آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با صدور حکمی مهدی ایلکا را به عنوان کارشناس مسئول حراست اداره آموزش و پرورش منصوب کرد.

او در آئین تکریم و معارفه کارشناس مسئولان حراست گفت: یکی از وظایف حراست تربیت نیروهای حراستی است که در این مسیر برخی از افراد رشد پیدا خواهند کرد وصمد مومنی‌نژاد به عنوان کارشناس مسئول سابق حراست از جمله همکارانی است که در این سمت بسیار خوب و فعال عمل کرده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری تصریح کرد: حراست باید چشم مدیر مجموعه باشد تا بتواند آسیب‌ها را شناسایی و از بروز مشکلات جلوگیری کند و وظایف همکاران این است تشکیلات حراست را دوست و همراه خود بدانند چرا که این تشکیلات بدنبال رفع و رجوع کردن مسائل و مشکلات است.

در ادامه این مراسم روستایی رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیزخاطرنشان کرد: همکاران حراست همکارانی پر تلاش هستند و تمام وقت در کوشش و کار و صیانت از ساحت آموزش و پرورش هستند.

او با اشاره به اینکه صیانت از معلمان از جمله وظایف حراست است، افزود: صداقت، امانت داری، بردباری، نگاه بلند و بلند نظری، عواقب امور را دیدن و نگاه تربیتی از محاسن مسئول جدید حراست است که می تواند فصل جدیدی برای استفاده بهینه در این بخش از آموزش و پرورش منظقه باشد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار