انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس شهرستان سمیرم برگزار شد

سمیرم، اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش سمیرم از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس این شهرستان همزمان با هفته پیوند اولیا و مربیان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس شهرستان سمیرم برگزار شد

با حضور مدیر آموزش و پرورش سمیرم ،معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس انجمن اولیا و مربیان در چندین آموزشگاه انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان سمیرم همزمان با سراسر کشور با حضور و مشارکت فعال اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم با اشاره به این که انجمن های اولیاء و مربیان بهترین و موثرترین وسیله ارتباط میان خانه و مدرسه است بیان داشت: مدارس بدون مشارکت اولیاء نمی تواند فرایند تعلیم و تربیت را به خوبی عملی و به اهداف خود برسند و بررسی و شناسایی راه های مشارکت اولیا در اداره امور مدارس امری حیاتی و ضروری است.

محمد نادری افزود:مهم ترین هدف از برگزاری این انتخابات توسعه مشارکت اولیا در زمینه های آموزشی، پرورشی، مالی، عمرانی و علمی و عملی است.

24 تا 30 مهر هفته انجمن اولیا و مربیان نام دارد.

آغاز همکاری خانه و مدرسه در قالب انجمن به سال 1326 شمسی برمی گردد و در آن سال شورای عالی فرهنگ، تشکیل این انجمن ها در همه آموزشگاه ها و شرح وظایف آنها را تصویب کرد.

در سال 1346 شمسی، انجمن اولیا و مربیان ایران تاسیس و به ثبت رسید که در مرامنامه آن آمده است انجمن ملی اولیا و مربیان ایران سازمانی است غیرانتفاعی و غیردولتی، این موسسه با همکاری و پشتیبانی کسانی که به تربیت عمومی نونهالان و نوجوانان علاقه دارند تشکیل می شوند و هدف های معین و مشخصی را بر محور سیاست های کلی آموزش و پرورش کشور و با معیارهای فدراسیون بین المللی اولیا و مربیان برای نیل به هدف های خود تعقیب می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار