استاندار خوزستان در حاشیه آیین کلنگ زنی مدارس استثنایی اهواز خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه آموزش و پرورش استثنایی در خوزستان

لزوم توجه ویژه به دانش آموزان استثنایی خوزستان

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان از افتتاح یک سالن ورزشی و کلنگ زنی 4 مدرسه 12 کلاسه و یک مدرسه 9 کلاسه در خوزستان و همچنین لزوم توجه ویژه به آموزش دانش آموزان استثنایی خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۲۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه آموزش و پرورش استثنایی در خوزستان

غلامرضا شریعتی در حاشیه آیین کلنگ زنی 4 مدرسه 12 کلاسه استثنایی در اهواز اظهار کرد: روز گذشته در آبادان مجتمع آموزشی خیرسازی افتتاح و امروز نیز اولین مجموعه ورزشی کودکان استثنایی آموزش و پرورش افتتاح شد.

وی افزود: سال گذشته من با اعتراض والدین کودکان استثنایی و به ویژه کودکان اوتیسم مواجه شدم که پس از آن جلسه‌ای تشکیل دادیم و تصمیم گرفتیم استانداردها را رشد دهیم و شرایط را برای این کودکان که سهمی از تولید ناخالص ملی کشور دارند، در این استان ایجاد کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: متاسفانه در این زمینه وضعیت استان چندان مناسب نبود به همین علت تصمیمات لازم گرفته شد و اکنون ساخت مدرسه کودکان اوتیسمی رو به اتمام است. اکنون نیز عملیات اجرایی چهار مدرسه استثنایی که دو مدرسه در اهواز، یک مدرسه در باوی و یک مدرسه در کارون قرار دارد را آغاز کرده‌ایم. اینکار همزمان در دزفول آغاز می‌شود و از سال گذشته نیز در اندیمشک آغاز شده است.

شریعتی گفت: همچنین ساخت مدرسه خیرساز دوازده‌کلاسه در منطقه مهدیس اهواز آغاز شده و دو مدرسه دیگر از سال 96 در حال ساخت بوده‌اند تا مجموعه بزرگ منطقه مهدیس نیز از نعمت آموزش برخوردار باشند و دانش‌آموزان با مشکل، تحصیل نکنند.

وی عنوان کرد: امیدواریم سرانه آموزشی و ورزشی برای دانش‌آموزان و کودکان استثنایی را به حد استاندارد برسانیم. امسال در بودجه نوسازی مدارس رشد خوبی ایجاد شد و امیدواریم این آهنگ ادامه پیدا کند و در چند سال آینده طی یک برنامه مشخص بتوانیم این کسری‌ها را جبران کنیم و با سرعت بیشتری این کار را ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار