زن مسلمان با حفظ حجاب برای ارتقاء معنویت و افزایش آگاهی وبصیرت جامعه گام برمی‌دارد

خرم آباد (پانا) - کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش لرستان با تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرای مرضیه (س) و روز زن گفت : زن با داشتن جایگاه ونقش مادری ،خواهری ،همسری ودختری تقدس پیدا می کند .

کد مطلب: ۸۰۴۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
زن مسلمان با حفظ حجاب برای ارتقاء معنویت و افزایش آگاهی وبصیرت جامعه گام برمی‌دارد

فریبا گله دار افزود : بیستم جمادی الثانی ،روز ولادت با سعادت فخر دو عالم حضرت فاطمه زهرا «روز زن ومادر » نامیده شده است و این زمان فرصت مناسبی است تا از تلاشهای ارزنده و خدمات شایسته بانوان فرهنگی تجلیل شود .

وی خاطر نشان کرد : دین اسلام هم جایگاه ویژه ای برای زنان قائل شده وهمواره بر بازیابی هویت آنها در جامعه تاکید داشته است .

گله دار تصریح کرد : زنان در جامعه نقش های مختلفی از جمله نقش مادری ، نقش همسری ، نقش خواهری و نقش های اجتماعی را ایفا می کنند و این نقش ها هم مجموعه ای از عواطف را می طلبد که بسیار پاک وفرشته گونه اند .

وی ادامه داد : زنان قادرند با ایفای درست نقش خود سعادت دنیا وآخرت را رقم زده و در سالم سازی جامعه گام بردارند .

گله دار تصریح کرد : زن مسلمان با حفظ شئونات اسلامی ،حجاب ، نجابت وپاکدامنی خود جهت ارتقاء معنویت و افزایش آگاهی وبصیرت جامعه گام برمی دارد وبا به کار گرفتن آن در زندگی خانوادگی واجتماعی موجبات ترقی جامعه وانسان را فراهم می کند .

وی در پایان از نقش ارزنده بانوان در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت تقدیر کردو گفت : بانوان نقش ارزنده ای در تحقق اهداف کلان تعلیم و تربیت و عملیاتی شدن اهداف سند تحول بنیادین برعهده دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار