پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"باید در مرحله نخست، برای برنامه ریزی و نظارت در امور جوانان، تشکیلات مناسبی به وجود آید،کار باید تَشکیلاتی باشد".مقام معظم رهبری

اکنون که به مدد الطاف الهی و زحمات داوطلبانه و بدون چشم داشت مدیران سازمان دانش آموزی، مدرسان، مربیان، پیشتازان، خبرنگاران پانا، نمایندگان مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان شهرستان، مناطق و نواحی و همکاران ستادی سازمان دانش آموزی استان در آستانه ورود به بیست و چهارمین سال تأسیس سازمان دانش آموزی قرار گرفته ایم، خدا را شاکر و سپاسگزاریم و زحمات خانواده بزرگ سازمان را ارج می نهیم.

جا دارد از حمایت همه جانبه مدیرکل محترم و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی، سرپرست محترم معاونت پرورشی و فرهنگی، اعضای محترم شورای معاونان، روسای ادارت داخلی اداره کل، مدیران و معاونان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان، مناطق و نواحی و سایر تشکل های دانش آموزی که در اجرای مطلوب برنامه ها و فعالیت ها، حامی و پشتیبان سازمان بودند، کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم.

امید آنکه کماکان سازمان دانش آموزی را در انجام مأموریت محوله، زمینه سازی رشد و ارتقای فردی و اجتماعی دانش آموزان دیار کریمان و تحقق اهداف سند تحول بنیادین، یاری و همراهی کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار