با حضور مشاور معاون وزیر؛

برگزاری گردهمایی کارشناسان پیش دبستانی ادارات استان خوزستان

بهبهان (پانا)-با حضور مشاور معاون وزیر و مسئول آموزش و پرورش پیش از دبستان وزارت آموزش و پرورش گردهمایی کارشناسان پیش دبستانی ادارات استان خوزستان با اهدافی همچون بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مناطق ، توسعه کمی و کیفی دوره تحصیلی پیش دبستانی و ... به میزبانی شهرستان بهبهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی کارشناسان پیش دبستانی ادارات استان خوزستان

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان، در ابتدای این برنامه نیروی انسانی کارآمد را یکی از مهمترین ارکان رشد و پیشرفت هر مجموعه برشمرد و با اشاره به مختصری از افتخارات آموزش و پرورش بهبهان، برقراری نصیب برابر آموزشی در شهرستان را عاملی مهم در افزایش این موفقیت ها برشمرد.

در ادامه این گردهمایی سیده فرانک موسوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، ضمن ارائه آماری کمی از تعداد نوآموزان، مدارس و مربیان پیش دبستانی، اهم اقدامات انجام شده در حوزه پیش دبستانی خوزستان را تشریح کرد که از آن جمله می توان به پیگیری اخذ مجوز ادامه فعالیت مربیان پیش دبستانی در مناطق روستایی، دو زبانه و دارای ضریب محرومیت، اجرای برنامه هویت شناسی استان خوزستان در کنار رودخانه کارون و اجرای دوره یک ماهه آمادگی برای 13500 نوآموز بازمانده از دوره پیش دبستانی در تابستان 1400 اشاره کرد.

رخساره فضلی مشاور معاون وزیر معرفی شهید سلیمانی به نوآموزان پیش از دبستان را بسیار مهم قلمداد کرد و با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت پیش دبستانی ها از محورهای اصلی مطالبات مقام معظم رهبری است به تشریح و تبیین اهداف و برنامه های دوره پیش از دبستان وزارت آموزش و پرورش و بررسی چیستی، چرایی و نحوه اجرایی طرح گویاه پرداخت.

محمدرضا سروری رئیس اداره آموزش پیش دبستانی اداره کل نیز ، در پایان روز اول این گردهمایی با تشریح برنامه های پیش دبستانی استان خوزستان گفت: توسعه کمّی، توانمندسازی نیروی انسانی، اصلاح روند اجرایی موجود، آموزش و مداخله به هنگام به ویژه نوآموزان دیرآموز و ... از برنامه های آموزشی پیش دبستانی خوزستان‎ در سال تحصیلی1401-1400 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار