مدیر آموزش و پرورش کلات:

تکریم نخبگان و افتخارآفرینان، موجب امیدواری و تلاش بیشتر دانش‌آموزان خواهد شد

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات در جشن ستارگان شهرستان گفت تکریم نخبگان و افتخارآفرینان، موجب امیدواری و تلاش بیشتر دانش‌آموزان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تکریم نخبگان و افتخارآفرینان، موجب امیدواری و تلاش بیشتر دانش‌آموزان خواهد شد

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در آیین تجلیل از ستارگان و نخبگان این شهرستان دانش آموزان نخبه را الگوی مناسبی برای نسل آینده دانست و بیان کرد: ایمان به خدا، تلاش، امید، احترام به پدر و مادر چهار رمز اصلی موفقیت، پیروزی و ترقی برای هر انسان است. کسی که به خداوند باری تعالی ایمان داشته و به آینده‌ امید داشته باشد، خداوند نیز او را کفایت خواهد کرد و با تلاش و کوشش می توان به قله های سعادت و خوشبختی رسید و همه اینها در سایه احترام به پدر و مادر محقق خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان نخبه و آینده سازان جامعه الگوی مناسبی برای نسل بعد هستند. جشن ستارگان برای شناسایی و هدایت استعدادها است. تکریم نخبگان و افتخارآفرینان، امیدواری و تلاش بیشتر دانش آموزانی که به امید آینده بهتر تحصیل می کنند، خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا از افتخارآفرینان و نخبگان شهرستان (دانش‌آموزان و همکاران برتر در مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری، آموزشی و پژوهشی) موفق به کسب افتخار در سطح شهرستان، استان و کشور شده اند، تجلیل کنیم تا الگوی مناسبی باشد برای سایرین تا برای پیشرفت و موفقیت گام بردارند. شهرستان کلات با وجود مشکلات و عدم وجود زیرساخت های مناسب، دارای استعدادها و سرمایه‌های بسیار خوبی است و آنها کسانی نیستند بجر دانش آموزان عزیز و معلمانی پرتلاش،با انگیزه و باتقوای ما که در راستای پیشرفت و اهداف تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ‌ نمی کنند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: به خاطر هوش و استعدادی که خداوند به شماها داده همیشه شکرگزار باشید و در مسیر توسعه علم برای خدمت به همنوعان و آبادانی این شهرستان سرشار از هوش و استعداد نقش موثر و ماندگاری ایفا کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار