برگزاری آیین تجلیل از نمایندگان مجالس دانش آموزی خراسان شمالی در شیروان

شیروان(پانا)- نمایندگان مجالس دانش آموزی خراسان شمالی در مجلس دانش آموزی کشور، طی آیینی در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شیروان مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از نمایندگان مجالس دانش آموزی خراسان شمالی در شیروان

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان در این آیین با بیان خوش آمدگویی و تشکر از تلاش های نمایندگان مجالس دانش آموزی خراسان شمالی در مجلس دانش آموزی کشور گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان از پیشنهادهای همه دانش آموزان در جهت ارتقای برنامه های آموزشی و پرورشی استقبال می کند.

مظفر نادری با اشاره به اینکه همه دانش آموزان عزیز علاوه بر فراگیری دانش، در فعالیت های اجتماعی نیز باید حضوری پررنگ داشته باشند، افزود: دقت و توجه دانش آموزان نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی روز می تواند آنان را به عنوان آینده سازان کشور، در جهت پذیرش مسئولیت آماده تر سازد.

وی در پایان گفت: ان شاءالله همه دانش آموزان رأی اولی، در کنار سایر اقشار جامعه، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضوری پررنگ خواهند داشت.

مدیر اداره دانش آموزی شهرستان شیروان نیز با تشریح اهداف سازمان دانش آموزی، در رابطه با نحوه انتخاب نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی از سطح شهرستان تا مرحله کشوری مطالبی را ارائه کرد.

محمود دوستار مقدم در ادامه افزود: مهارت آموزی یکی از برنامه های اصلی این سازمان، در جهت آماده سازی دانش آموزان، به عنوان آینده سازان این مرز و بوم است.

نماینده مجلس دانش آموزی دختران خراسان شمالی نیز از طراحی برنامه ای با عنوان شادی نو از طرف هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی این استان، با هدف افزایش جذابیت و شاداب سازی در نرم افزار شاد و ارسال آن به کمیسیون علمی آموزشی مجلس دانش آموزی کشور، جهت بررسی در این کمیسیون و سپس ارائه آن به وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

مهدیه معصوم بازدید از مدارس سطح استان و بررسی میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمان برگزاری امتحانات خرداد ماه سال جاری، همکاری با کمیسیون علمی و آموزشی مجلس دانش آموزی کشور، در جهت محرومیت زدایی مدارس استان، تشکیل کارگروهی جهت ثبت فعالیت ها و مستندسازی مصوبات مجلس دانش آموزی استان، تدوین آیین نامه نحوه برگزاری مجلس دانش آموزی در استان و ارسال آن به دبیرخانه کشوری را به عنوان بخشی از فعالیت های این مجلس در سطح استان بیان کرد.

پوریا جعفری دیگر نماینده مجلس دانش آموزی پسران استان خراسان شمالی نیز از حضور در جلسه های کشوری به صورت ویدئو کنفرانس در اتاق مدیر کل آموزش و پرورش استان و انعکاس پیشنهادهای دانش آموزان سطح این استان در این جلسه خبر داد.

در پایان، نمایندگان پسر و دختر مجالس دانش آموزی استان خراسان شمالی در مجلس دانش آموزی کشور با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار: ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار