در جلسه وبیناری معاونان و مربیان پرورشی منطقه ۹ مطرح شد:

فعالیت‌های حوزه پرورشی با شیوع کرونا کمرنگ نشده است

تهران(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 9 در جلسه وبینار مجازی با معاونان و مربیان پرورشی منطقه 9 با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت این ایام در بستر فضای مجازی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های حوزه پرورشی با شیوع کرونا کمرنگ نشده است

در این جلسه، سید محمد جدائی ضمن قدردانی از زحمات فراوان معاونان و مربیان پرورشی مدارس در یک سال اخیر که پس از ورود مهمان ناخوانده کرونا مضاعف شده گفت: فعالیت‌های حوزه پرورشی با شیوع ویروس کرونا نه تنها کمرنگ نشد، بلکه فعالیت در این حوزه ملموس‌تر از سال‌های گذشته بود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه9 با بیان اینکه در روزهای سخت کرونایی انجام فعالیت‌های پرورشی می‌تواند روحیه شاد و با نشاطی را برای دانش‌آموزان به ارمغان آورد و آن‌ها را تشویق به فعالیت در زمینه‌های مختلف پرورشی و تربیتی کند، گفت: شرایط ویژه کرونایی در نظام تعلیم و تربیت تغییراتی ایجاد کرده و این شرایط ایجاب می کند در سبک برگزاری برنامه ها تغییر ایجاد شود.

بنابراین گزارش در بخش دیگری از این جلسه کارشناس مسئول فرهنگی هنری، کارشناس قرآن و عترت و مسئول سازمان دانش آموزی منطقه هر یک به تشریح برنامه های حوزه های مربوطه در ایام دهه فجر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار