مشارکت بالای دانش آموزان منطقه بردخون در مانور سراسری زلزله و ایمنی در منزل

بردخون(پانا)_کارشناس سازمان دانش آموزی منطقه بردخون اعلام کرد یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان دانش آموزی بر حسب اهمیت ویژه آن با توجه به زلزله خیز بودن کشور، مانور زلزله و آموزش مهمترین اقدامات در شرایط زلزله است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بالای دانش آموزان منطقه بردخون در مانور سراسری زلزله و ایمنی در منزل

حیدر احمدی در گفت و گو با پانا اظهار کرد : یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان دانش آموزی بر حسب اهمیت ویژه آن با توجه زلزله خیز بودن کشور، مانور زلزله و آموزش مهمترین اقدامات در شرایط زلزله است.

او گفت: دانش آموزان منطقه بردخون پس از دریافت اطلاعیه مانور زلزله و راهنمای اجرای بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در منازل، استقبال مناسبی از این طرح انجام دادند.
احمدی افزود: امسال مانور سراسری زلزله ویژه دانش‌آموزان و با همکاری اعضای خانواده بود که با کمک مربیان پیشتاز مدارس منطقه بردخون، ضمن آگاهی و آموزش مجازی دانش‌آموزان، شاهد تولید محتوای آموزشی و تولید فیلم اجرای مانور توسط دانش آموزان در این زمینه بودیم.
احمدی تصریح کرد: تا این لحظه بیش از صد اثر دانش آموزان در زمینه تولید محتوا و فیلم اجرای مانور، توسط مربیان پیشتاز مدارس منطقه بردخون به دبیرخانه رسیده است که ضمن تشکر از همراهی تمامی مدارس، به طور ویژه از مربیان پیشتاز مدارس نرجس، اندیشه، شهیده قایدی، مدرس، عفت، بلال،شهید خیاط، بنت الهدی، ام البنین، قائم و حجاب که حضور پر رنگی در این طرح داشتند تشکر می کنم.
احمدی تاکید کرد: از امروز، هشت آذر که روز ملی مانور زلزله است طبق اطلاعیه شماره دو، دانش آموزان مانور پناهگیری و خروج اضطراری از منزل را به شکل نمادین انجام می دهند و دانش‌آموزان می توانند تا 13 آذر، فیلم مانور را بر اساس معیارهای خواسته شده به دبیرخانه ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار