معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

پویش دانش آموزی 13 آبان با استفاده از ظرفیت های موجود دانش‌آموزی و بهره‌گیری از فضای مجازی

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان به ویژه تشکل‌های دانش‌آموزی در پویش دانش‌آموزی 13 آبان در سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش آموزی 13 آبان با استفاده از ظرفیت های موجود دانش‌آموزی و بهره‌گیری از فضای مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با اعلام آمادگی تشکل‌های دانش‌آموزی برای حضور در گرامیداشت یوم ا... سیزده آبان گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز اظهار کرد: ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، یادآور رشادت‌های جوانان مومن ایران اسلامی است.

معاون پرورشی و فرهنگی به نقش تشکل‌های دانش‌آموزی در برپائی مراسم 13 آبان در مدارس اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا زمینه برگزاری شکوهمند گرامی داشت این روز سرنوشت ساز در مدارس استان فراهم می‌ شود.

وی گفت: پویش دانش‌آموزی 13آبان، معرفی اسناد بجامانده از لانه جاسوسی امریکا، معرفی فهرست جنایات ضد بشری آمریکا، معرفی 13 آبان 57 و نهضت انقلابی دانش آموزان، معرفی الگوهای دانش آموز انقلابی (شهیدفهمیده، بهنام محمدی و سایر شهدای دانش آموز) معرفی ویژگی‌های امت پیامبر (ص) با تاکید بر محور اخلاق، مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین و بارگذاری هرگونه محتوای تصویری تولیدی مربوط به این روز در گروه و کانال های مدرسه و منطقه‌ای از جمله برنامه‌های تشکل‌های دانش‌آموزی در این روز حماسه‌ساز است که امیدواریم با انجام این فعالیت ها بر شکوه این روز بیفزاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار