سفر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به شهرستان میانه؛

120میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های میانه

میانه (پانا) - صبح امروز در سفری یک روزه، رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در شهرستان میانه ضمن بازدید از پروژه های ملی میانه، از تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
120میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های میانه

مهرالله رخشانی مهر از روند پیشرفت پروژه دبیرستان شهدای زینبیه و استخر دانش آموزی بازدید کرد و با اشاره به پیگیری وزیر آموزش و پرورش از روند اجرای این پروژه، از اختصاص 100 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ملی دبیرستان 18 کلاسه شهدای زینبیه خبر داد و بر تسریع در روند پیشبرد ساخت این دبیرستان که یادگار شهدای دانش آموز است توسط اداره کل نوسازی استان تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه بازدید از استخر دانش آموزی از اختصاص 20میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: امیدوارم با پیگیری های مسئولین استانی و شهرستان تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح این پروژه ملی باشیم.

معاون وزیر همچنین ضمن قدردانی از پیگیری های نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در پیشبرد پروژه های عمرانی شهرستان، اسماعیلی را به عنوان یک پتانسیل قوی برای وزارت آموزش و پرورش در مجلس دانست و گفت: به همت مسئولان استان و شهرستان و پیگیری های رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شاهد پیشرفت های چشمگیر در آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خواهیم بود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین از تحقق وعده حذف بخاری های نفتی در مدارس شهرستان میانه خبر داد و افزود: با اعتبار تخصیص داده شده به استان آذربایجان شرقی و اولویت قرار دادن پروژه های خیری و مشارکتی شهرستان میانه از محل این اعتبارات باید شاهد تکمیل این پروژه ها با سرعت قابل قبول باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان میانه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه پایدار باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد.

مهدی اسماعیلی ضمن قدردانی از مساعدت های رخشانی مهر برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان میانه بر نگاه ویژه مسئولان به مسایل آموزشی و پرورشی و عمرانی این شهرستان به خصوص مناطق ترکمانچای، کندوان و کاغذکنان در راستای توسعه عدالت آموزشی تاکید کرد و گفت امروز دبیرستان شهدای زینبیه به عنوان سند مظلومیت شهدای دانش آموز و مطالبه به حق مردم باید در اولویت اعتبارات تخصیصی جهت تکمیل این پروژه ملی باشد.

وی همچنین با اشاره به شرایط آموزش غیرحضوری به علت شیوع ویروس کرونا افزود: آموزش در هیچ شرایطی تعطیل شدنی نیست و امروز آموزش و پرورش نیازمند کمک تمامی ارکان کشور برای پیشبرد امور آموزشی و پرورشی و پوشش تحصیلی صد در صدی است.

صدقی با اشاره به برابری سرانه فضای آموزشی منطقه میانه با استان گفت: با تخصیص اعتبار لازم از سوی مقام عالی سازمان نوسازی کشور در اسرع وقت اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام مشارکتی و دبیرستان شهدای زینبیه و استخر دانش آموزی به شهرستان میانه کارسازی خواهد شد و در راستای تجهیز مدارس نیز مبلغ تخصیص داده شده به زودی به مناطق میانه، ترکمانچای، کندوان و کاغذکنان ابلاغ خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش میانه در جلسه پیگیری و بررسی پروژه های عمرانی شهرستان میانه گفت: به همت مسئولان و مشارکت مردم در امر خداپسندانه مدرسه سازی و طرح آجر به آجر بسیاری از مشکلات عمرانی منطقه در حوزه آموزش و پرورش حل خواهد شد.

احمدی ضمن قدردانی از پیگیری های نماینده مردم میانه در مجلس و فرماندار ویژه میانه در راستای تسریع در روند پروژه های عمرانی منطقه و مساعدت های مدیران کل و سازمان نوسازی کشور برای تخصیص اعتبار لازم در این زمینه گفت: امروز منطقه میانه با وجود خیرین نیک اندیش در زمینه مدرسه سازی پیشتاز است و لزوم تداوم این امر مستلزم حمایت و تسریع در فرایند ساخت این مدارس است.

وی همچنین با ارائه گزارش عملکرد و وضعیت پروژه های خیری و مشارکتی منطقه میانه خواستار تامین اعتبار لازم در راستای تکمیل این پروژه ها شد.

عطایی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان در جلسه پیگیری و بررسی پروژه های شهرستان میانه گفت: تکمیل پروژه های شهرستان میانه نیازمند یک جهش در این زمینه است.

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش میانه، عطایی با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان میانه و وجود پروژه های مهم استانی در این مناطق باید پیگیری ها و مساعدت های لازم در راستای تکمیل این پروژه ها صورت گیرد تا به زودی شاهد بهره برداری از مهمترین و بزرگترین پروژه استانی، دبیرستان 18 کلاسه شهدای زینبیه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار