مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

برنامه های آموزش و پرورش کردستان هفته دفاع مقدس اعلام شد

سنندج(پانا)-در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره دلاور مردی های رزمندگان غیور اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید از اعلام ویژه برنامه های این هفته به کلیه واحد های اداری و آموزشی استان خبر داد.

نریمانی در ادامه به تشریح ویژه برنامه های آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان، فضا سازی و تبلیغات محیطی در سطح واحد های اداری و آموزشی، پخش آهنگ های حماسی در مدارس استان، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای معظم، سرکشی به خانواده معظم شهداء و استفاده از ظرفیت فضای مجازی شاد جهت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت را از اهم برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مراکز اداری و آموزشی استان تشکیل شده است، اختصاص سربرگ مکاتبات اداری به جملاتی در خصوص دفاع مقدس، بر پایی نمایشگاه عکس و پوستر، آثار و نشریات و یادمان های شهداء در ادارات و مدارس، تعبیه سنگر، ایستگاه صلواتی و یادمان دفاع مقدس در مبادی ورودی ادارات، را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بر لزوم توجه و رعایت پروتکل های بهداشتی صادره از ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در اجرای برنامه ها تاکید کرد و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس در سال 99 با شعار محوری« ما قوی هستیم » برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار