تجلیل از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان دشتستان برگزار شد

دشتستان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت تولید بسته های پرورشی و فرهنگی  برای سال تحصیلی جدید در دستور کار معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان دشتستان برگزار شد

آئین تجلیل از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان دشتستان با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و مسوولان آموزش و پرورش شهرستان دشتستان برگزار شد .
موحدی ضمن تجلیل از تلاشهای مدیران، دبیران و مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس دشتستان اظهار کرد: برای موفقیت در تربیت صحیح دانش آموزان، همه همکاران اعم از آموزشی و پرورشی و کادر اداری مدارس باید با هم همراه و همدل باشند، چرا که همه ما از صف تا ستاد برای یک هدف تلاش می کنیم و آن هم رهنمون ساختن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه و تربیت در تراز انقلاب اسلامی است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در این مسیر مهمترین نقش بر عهده مدیران مدارس است.

وی با توجه به در پیش‌ بودن سال تحصیلی جدید که یکی از استثنایی ترین سالهای تحصیلی آموزش وپرورش است اظهار کرد: مربیان پرورشی با همکاری مشاوران مدارس و همکاران آموزشی برای تولید محتوای لازم برای طراحی بسته های تربیتی و فرهنگی اهتمام ورزند.
در این مراسم که با حضور رئیس اداره آموزش وپرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی دشتستان و روسای اداره امور تربیتی و اداره مشاوره معاونت پرورشی استان برگزار شد از جمعی از طلایه داران تربیت این شهرستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار