امام جمعه اسلامشهر: روحانیت در امر تبلیغ و تقویت فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی از نقش بسزایی برخوردار هستند

اسلامشهر (پانا) - سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های جنوب غرب استان تهران در آستانه هفته منابع طبیعی با امام جمعه اسلامشهر دیدار نمود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر: روحانیت  در امر تبلیغ و تقویت فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی از نقش بسزایی برخوردار هستند

در این دیدارحجت الاسلام محمد نوروزی امام جمعه اسلامشهر در سخنانی ، با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و سنت حسنه درختکاری اظهار کرد: با توجه به آیات و روایات جنگل ها و مراتع جز انفال و به عنوان سرمایه های ملی محسوب می شوند.

او در ادامه تأکید کرد: بر همین اساس این گونه نیست که هرکسی بخواهد بخشی از اراضی ملی و انفال را برای خود طلب کند و باید بر این نکته توجه داشت که حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است.

امام جمعه اسلامشهر بر ضرورت اطلاع رسانی و آموزش تأکید نمودو بیان کرد: در راستای فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و لزوم حراست از این منابع ارزشمند اطلاع رسانی و آموزش بسیار مهم می باشند.

حجت الاسلام نوروزی نقش روحانیت را در امر تبلیغ و تقویت فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی مؤثر دانست و ابراز کرد: از آنجایی که طلاب و روحانیون در مجامع حضور داشته و تریبون هایی را در اختیار دارند می توانند در آگاهی بخشی برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی نقش آفرین باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار