یادواره شهید سرافراز "غلامرضا رجبی" دریزد

یزد(پانا) - یادواره شهید سرافراز "غلامرضا رجبی" در دبیرستان امام خمینی(ره)ناحیه یک یزد برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهید سرافراز "غلامرضا رجبی" دریزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛"عباسعلی دانافر" مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در جمع همکاران و دانش آموزان دبیرستان امام خمینی(ره) ناحیه یک یزد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند "امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" گفت: به همین منظور طرح لاله های روشن در همه مدارس استان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد هدف سند تحول بنیادین را تربیت دانش آموزان در ابعاد گوناگون برشمرد و اضافه کرد:هدف ما تنها این نیست که دانش آموزان در بهترین دانشگاه های کشور تحصیل کنند،مدرک بگیرند و سپس درمراحل زندگی دچار چالش باشند بلکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال تربیت در همه ابعاد اعتقادی،ایمانی و عبادی ،جسمی ،هنری،زیبایی شناختی،اقتصادی و مهارتی دانش آموزان در عرصه زندگی هستیم تا همسران،مادران و شهروندانی خوب تربیت شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هدف اصلی برگزاری این گونه مراسم ها را انتقال فرهنگ شهادت طلبی و در اصل قدرشناسی و احترام به خون پاک شهدا دانست و بر آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با رویکرد هویت ایرانی اسلامی ،محلی و ارزش های اصیل اسلامی و شیعی تاکید کرد.

"عباسعلی دانافر" اشاره کرد :مستقل ترین کشور جهان از لحاظ سیاسی کشور ایران است و در اوج دشمنی ها و چالش های ایجاد شده کشورمان را اداره می کنیم و این را مدیون خون شهدای عزیز هستیم که امیدواریم توفیق قدرشناسی از خون شهدا را داشته باشیم.

بیان خاطرات دفاع مقدس از زبان یکی از هم رزمان شهید سرافراز "غلامرضا رجبی" اجرای دکلمه دانش آموزی و تقدیر و تجلیل از خانواده و همسر شهید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار