برگزاری اردوی بازدیددانش آموزان شهر قدس از باغ موزه دفاع مقدس

شهر‌قدس (پانا) -کارشناس فعالیتهای اردویی آموزش و پرورش شهر‌قدس گفت:طبق سهمیه‌بندی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌ های استان تهران در رابطه با بازدید از باغ موزه دفاع مقدس ، آموزش و پرورش شهرقدس در دو نوبت پسران و دختران این اردو را برگزار خواهدکرد.

کد مطلب: ۹۳۰۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی بازدیددانش آموزان شهر قدس از باغ موزه دفاع مقدس

محمود محمدی گفت: این باغ موزه دارای ده تالار مختلف هست که فعلا امکان بازدید از هشت تالار آن مهیا می‌باشدودر تالارهای ابتدایی عکس‌ها و مطالبی از قبل از انقلاب اسلامی و مبارزات امام خمینی (ره)وجود دارد.

او افزود: در تالارهای بعدی به دفاع مقدس پرداخته شده و در تالارهای آخر به تکنولوژی و شهدای هسته ای و سلول‌های بنیادی و هر دستاوردی که در این چند سال اخیر ایران بدست آورده ،به صورت مطالب ویدئو و عکس موجود میباشد.

محمدی ادامه داد: همانطور که از اسم این باغ موزه پیدا است، بیشتر تمرکز بر روی دفاع مقدس و شهدای گرانقدر ایران اسلامی دارد.

کارشناس اردو آموزش و پرورش شهرقدس اظهار داشت:اداره آموزش و پرورش شهرقدس، یک نوبت در تیر ماه به برگزاری این اردو برای پسران اقدام کرده و یک نوبت هم در مرداد ماه برای دختران اقدام خواهد کرد.

او افزود: در کل ۵۳۰ دانش‌آموز به همراه مربی در این اردو شرکت کرده‌اند وما فقط با مدارسی که مجری طرح پایگاه‌های تابستانی هستند همکاری نکرده‌ایم بلکه با دارالقرآن‌ها و پایگاه‌های بسیج نیزهمکاری لازم را داشته‌ایم.

/خبرنگار:محمدامین میرآلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار