صادق پور خودشناسی را لازمه ی مدیریت مطلوب یک مجموعه دانست

تهران (پانا) - همایش بزرگ مدیران و معاونین آموزشی مدارس متوسطه منطقه1 (تعالی مدیریت مدرسه) در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
صادق پور خودشناسی را لازمه ی مدیریت مطلوب یک مجموعه دانست

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه1، همایش بزرگ مدیران و معاونین آموزشی مدارس متوسطه آموزش و پرورش منطقه 1 با حضور مدیر و معاونین منطقه و نیز مدیران، معاونین آموزشی و راهبران آموزشی مدارس متوسطه منطقه1 در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.


صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه1 حالِ خوب مدیران را باعث حال خوب معلمان و دانش آموزان و در نهایت جامعه دانست و گفت: بزرگترین مسئولیت یک مدیر، مدیریت بر خود است. ما ابتدا باید با خودشناسی نقاط قوت و ضعف خود را بشناسیم تا بتوانیم یک مجموعه را به درستی مدیریت کنیم.


صادق پور به شرکت کنندگان گفت: با امید فکر کنید و با تدبیر تغییرات مثبت را ایجاد کنید.


مُقدم معاون آموزش متوسطه منطقه1 نیز در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، جزئیات برگزاری این همایش را تشریح کرد و توجه به طرح تعالی از اهداف اصلی برگزاری این همایش ذکر شد. همچنین در این همایش چهار کارگاه آموزشی ویژه برای مدیران و معاونین طراحی و برگزار شد.


اکبری معاون پشتیبانی، گودرزی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد، حاج ملاعلی کارشناس مسئول حراست و نیز فاضل و عباسی مشاوران مدیر منطقه هر کدام در حیطه ای جداگانه به تبیین برخی نکات اداری، مالی و آموزشی پرداختند.
در این همایش مدیران و معاونین مدارس دولتی و غیر دولتی کنار یکدیگر به گفت و گو پرداختند و تجربیاتشان را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار