مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی از شور و شعور غیور مردان فرهنگی به خود بالید

بیرجند(پانا)-مدیر کل آموزش و خراسان جنوبی گفت: امروز بار دیگر جامعه فرهنگی استان و غیور مردان کوچک دانش آموز با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن دوشادوش سایر اقشار جامعه حماسه ای دیگر از جنس وحدت و بصیرت خلق کردند.

کد مطلب: ۸۹۳۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
خراسان جنوبی از شور و شعور غیور مردان فرهنگی به خود بالید

محمد علی واقعی عصر امروز با صدور پیامی از حضور گسترده جامعه فرهنگی و دانش آموزان ولایی بهارستان علم و ادب در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن قدر دانی کرد.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

بسم الله الحمن الرحیم . درود خدا به روان پاک بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما فرهنگیان و و دانش آموزان مومن، ولایی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی باد که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید.

در یوم الله 22 بهمن97 بار دیگر شهرها و روستاهای بهارستان علم و ادب همگام با سراسر کشور به خود بالیدند چرا که با خلق حماسه ای ماندگار، خون تازه ای بر پیکر پر برکت انقلاب اسلامی تزریق شد و اقیانوسی از ایمان و بصیرت را به نمایش گذاشت واین حرکت عظیم دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکاربود.

شما با خلق این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلامّ ولایت، ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد هاو ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

اینجانب به عنوان خدمتگزار شما در آموزش و پرورش خراسان جنوبی از داشتن چنین همکارانییبه خود می بالم و درمقابل ایمان و وفای شما به آرمان های مقدس اسلام و انقلاب سر تعظیم فرود می آورم و بر خود وظیفه می دانم از حضور آگاهانه و حماسی یکایک شما فرهنگیان و دانش آموزان ولایتمدار استان در جشن چهل سالگی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار