مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در راهپیمایی ۱۳ آبان:

دانش آموزان خوزستانی همانند یک سرباز از حریم انقلاب پاسداری می کنند

شهید سید حسن سواری و شهید طاها اقدامی نمادی برای مقاومت مردم خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: شاگردان امام خمینی (ره) و سربازان رهبر معظم انقلاب با عزمی راسخ در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حاضر هستند.

کد مطلب: ۸۶۷۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان خوزستانی همانند یک سرباز از حریم انقلاب پاسداری می کنند

محمد تقی زاده امروز در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی در اهواز با تشکر از حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی در این راهپیمایی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان خوزستان امروز نشان دادند که با شوری وصف ناپذیر همیشه در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حاضر هستند.

وی افزود: اگر آمریکا و استکبار جهانی گوش شنوا و چشم بینا داشته باشد، باید امروز از این حضور گسترده ملت ایران این پیام را دریافت کند که هنوز شاگردان امام خمینی (ره) و سربازان رهبر معظم انقلاب، همچون دانش آموز شهید سید حسن سواری وکودکان خردسالی مانند محمد طاها اقدامی، با عزمی راسخ در صحنه حاضر هستند و دست و پای هر بیگانه ای را برای ورود به حریم اسلام و ایران قطع می کنند.

راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی صبح امروز 13 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در اهواز و سراسر استان خوزستان با حضور گسترده مردم برگزار شد. دانش آموزان و فرهنگیان استان خوزستان امروز باحضوری پرشمار همراه با سایر اقشار مردمی در این راهپیمایی شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار