اعضای کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت غله معرفی شدند

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو با صدور احکامی اعضای کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران را منصوب کرد.

کد مطلب: ۶۷۰۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، با توجه به احکام صادر شده حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی باقری، محمود کاظمی نژاد، بهرام نجفی، محمود زارع نژاد، رضا رحمانی، هادی سلطانی، ارسلان خیاطپور، مصطفی علینژاد، بابک ملک محمدی، غلامرضا رحیمی، فریدون امیریان، مجید متانی، محمد علی رمضانی، هادی امیری، عاطفه خزائی و میثم نقوی به عنوان اعضای جدید کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت غله منصوب شدند.

سید محمد جعفری در بخشی از این احکام اظهار داشت:

«با عنایت به جایگاه مهم این شرکت در خرید و نگهداری محصولات کشاورزی و تاثیر آن در تنظیم سیاستهای کلان اقتصادی کشور و با توجه به توانمندی تجربه، تخصص و دانش جنابعالی و به جهت تحقق و اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) به موجب این ابلاغ به عنوان عضو کارگروه اقتصاد مقاومتی منصوب می گردید.

شایسته است با هماهنگی سایر اعضا و با ایجاد ساز و کار مناسب به منظور تشخیص و تعیین الویتها برای تخصیص بهینه منابع محدود و همکاری با دستگاه های مرتبط و بخش خصوصی ( اتحادیه ها، انجمن صنفی و ...) نسبت به تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی در چارچوب اقتصاد مقاومتی اقدام نمائید. امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام امورات محوله موفق و موید باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار