احمدی نژاد با انتشار نامه ای جدید وعده افشاگری داد

رئیس دولت نهم و دهم با انتشار نامه ای خطاب به ملت ایران باندهای قدرت و ثروت را متهم کرد که با سواستفاده از شرایط به دنبال اجرای سناریویی ناجوانمردانه علیه اعضای دولت های نهم و دهم هستند.

کد مطلب: ۶۴۸۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران در جدیدترین نامه خود خطاب به ملت ایران،ادعاهای مطرح شده علیه خود را تکذیب کرده و وعده داده پشت پرده ها را افشا خواهد کرد.

در بخشی از این نامه که توسط سایت دولت بهار منتشر شده، آمده است:

« باندهای قدرت و ثروت با سواستفاده از شرایط به دنبال اجرای سناریویی ناجوانمردانه علیه جمعی از خادمان شما در دولت های نهم و دهم هستند.اینجانب اصرار داشته و دارم که مانند 12 سال گذشته به خاطر مصالح کشور در برابر این رفتارهای ضداخلاقی و ضد مردمی به سکوت خود ادامه دهم لیکن امروز احساس وظیفه می کنم تا پشت پرده این نقشه شوم و این اقدامات زشت را برملا نمایم.

ضمن تکذیب قاطع این ادعاها ، اعلام می دارد اما از آنجا که طی سالهای اخیر شکایت ما از افترا و اتهام زنندگان تا کنون رسیدگی نشده است ، به ناچار باید این مسائل را با شما در میان بگذارم. به لطف خداوند و به زودی شرح کاملی از اصل ماجرا و توطئه های غیر اخلاقی طراحی شده را با شما در میان خواهم گذاشت.»

در طی روزهای انتشار سخنان بقایی و مشایی در فضای مجازی باعث واکنش های بسیاری شده است، همچنین روز گذشته دادستان دیوان محاسبات از محکومیت احمدی نژاد در هفت پرونده مطرح شده در این دیوان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار