مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

آمادگی سازمان دانش آموزی استان برای مشارکت فعال در جشن عاطفه ها

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل این سازمان جهت حضور گسترده و مشارکت فعال در جشن عاطفه ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی سازمان دانش آموزی استان برای مشارکت فعال در جشن عاطفه ها

محمود همت در نشست هم‌اندیشی پویش مهر عاطفه‌ ها که به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و با حضور مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: در سازمان دانش آموزی همواره تلاش بر مشارکت فعال در تمامی برنامه ها، همایش ها و پویش ها بوده و امسال نیز این سازمان در برگزاری هر چه بهتر جشن عاطفه‌ها حضوری چشمگیر و پررنگ خواهد داشت .

وی افزود: برگزاری جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و انفاق در راستای وظیفه ذاتی سازمان دانش آموزی یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان انجام می شود و همراهی و همدلی همه دستگاه های متولی را می طلبد.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس نوظهور کرونا برنامه های این سازمان در کنار رویه سابق در فضای مجازی به ویژه در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود .

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان با اشاره به تقارن جشن عاطفه ها با ماه صفر تصریح کرد: جشن عاطفه های امسال با توجه به محدودیتهای کرونایی و همچنین مصادف شدن با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام حال و هوایی متفاوت با سال‌های گذشته دارد .

همت ادامه داد: همچنین امسال زنگ مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس با جشن عاطفه ها متقارن شده است .

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان سیستان و بلوچستانی برای همدلی و همراهی با هم‌نوعان خود آماده مهرورزی در ماه مهر هستند .

گفتنی است در این جلسه مقرر شد زنگ جشن عاطفه ها ساعت 10 صبح روز سه شنبه به صورت نمادین در یکی از مدارس شهر زاهدان نواخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار