درخواست کمک مومنانه به مستاجران با بخشش و یا تخفیف اجاره بهای واحدهای صنفی

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان در پیامی مشترک از مالکان واحدهای صنفی درخواست کردند تا با بخشش و یا تخفیف اجاره بهای مغازه ها در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
درخواست کمک مومنانه به مستاجران با بخشش و یا تخفیف اجاره بهای  واحدهای صنفی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر متن پیام مشترک مسعود مرسلپور، فرماندار و حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهربه شرح ذیل است:

شیوع ویروس منحوس کرونا در دو ماه گذشته در کشورمان در کنار خسارتهای جانی و مالی و مشکلاتی که برای اقشار مختلف ایجاد کرده بار دیگر به جهانیان نشان داد که روحیه ایثار، گذشت و فداکاری در ایران اسلامی موج می زند.

تلاش های مجاهدانه و ایثارگرانه کادر پزشکی و پرستاری در مراکز درمانی و بیمارستانی، تلاش بخش های مختلف دولتی جهت اجرای طرح های پیشگیرانه، کنترلی و حمایتی، مشارکت داوطلبانه گروههای جهادی و نیروهای مسلح برای ضد عفونی شهرها و مراکز عمومی و کمک مردم به اقشار و خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور که مورد تحسین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز قرار گرفت روحیه فداکاری ایرانیان را بار دیگر نمایان ساخت.

در شهرستان اسلامشهر نیز قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی(ع)جهت حمایت از اقشار و خانواده های آسیب دیده و نیازمند فعالیتش را آغاز کرده همچنین جمعی از ورزشکاران برومند اسلامشهر نیز با راه اندازی پویش شب های همدلی در تلاش هستند تا در شب های ماه مبارک رمضان طبخ و توزیع شصت هزار وعده غذایی بین نیازمندان را انجام دهند.

در روز های گذشته در موارد بسیاری در شهرستان اسلامشهر شاهد بودیم که مالکان مغازه ها حمایت خوبی از مستاجران خود داشتند و کل اجاره بها و یا بخش عمده آن را بخشیده اند.

لذا ما نیز به عنوان خادمین مردم اسلامشهر از تمامی مالکان واحدهای صنفی شهرستان که همواره در امور خیر و خداپسندانه نیز پیش قدم ‌هستند درخواست داریم تا با بخشش و یا تخفیف اجاره بهای مغازه ها در آستانه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا که سالروز میلاد امام‌حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت(علیهم السلام) نیز در آن قرار دارد کریمانه در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کنند و یاریگر مستاجرانشان باشند تا با مواسات، همدلی و کمک به یکدیگر این روزهای سخت را سپری کنیم و با هم شکست کرونا را در این شهرستان جشن بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار