سالاری مطرح کرد؛

تذکر رئیس کمیسیون معماری به شهردار تهران در خصوص تغییر معاونت عمرانی

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا درباره تغییر معاونت فنی و عمران شهرداری تهران تذکر داد و گفت: دلیل اصلی استعفا، عدم همکاری برای تخصیص بودجه‌های در اختیار برای پروژه‌های ضروری بوده است.

کد مطلب: ۸۹۸۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تذکر رئیس کمیسیون معماری به شهردار تهران در خصوص تغییر معاونت عمرانی

محمد سالاری در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران با تشکر از اینکه بخشی از اطلاعات پرونده‌های شهرسازی در سامانه «شفافیت» منتشر شده است، اظهار داشت: نگرانی‌هایی در سطح رسانه‌ها مطرح شده و خواستار آن بودند که همه آنچه اعلام شده، محقق نشده است. قرار است تمام اطلاعات بر اساس زمان‌بندی مشخص منتشر شود.

وی در ادامه با اشاره به تغییر معاونت فنی و عمران شهرداری تهران افزود: تغییر و انتصابات جزو اختیارات و حق شهردار تهران است و من به استقلال گزینش مدیران در شهرداری واقف هستم اما آنچه موجب نگرانی است، تغییرات خواسته و ناخواسته مدیریت در یک سال و نیم گذشته در شهرداری تهران است؛ تغییراتی که در سطح مدیران ارشد، میانی و سایر سطوح مشاهده می‌شود، سبب عدم تحقق وعده‌هایی است که به شهروندان داده‌ایم و برای این عدم تحقق وعده‌ها، همه ما باید پاسخگو باشیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه در فرآیند بررسی چرایی استعفای معزی معاون عمرانی شهرداری تهران، متوجه شدم دلیل اصلی این استعفا، عدم همکاری در تخصیص بودجه در اختیار برای پیشبرد پروژه‌های مهم و اصلی شهر است، گفت: وی معاونی پاکدست، بی‌حاشیه، وفادار و موفق بود و من اعتراض خود را به نسبت به حذف نیروهای موفق و رفیق‌گزینی اعلام می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار