مصدومیت نوجوان تهرانی در پی انفجار نارنجک دست‌ساز

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت نوجوان ۱۶ ساله‌ای به دلیل انفجار مواد محترقه در یاغچی‌آباد تهران از ناحیه هر دو دست مصدوم شد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مصدومیت نوجوان تهرانی در پی انفجار نارنجک دست‌ساز

سید‌جلال ملکی با بیان اینکه در ساعت ۱۹:۰۲ امشب یک مورد حادثه انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی دو طبقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد، گفت: درپی این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان یک ایستگاه را به محل حادثه واقع در یاغچی آباد اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان ظرف مدت چهار دقیقه به محل رسیدند و با حضور در محل مشاهده شد که انفجار مواد محترقه در این خانه رخ داده و در جریان آن یک نوجوان ۱۶ ساله از ناحیه هر دو دست دچار مصدومیت شده است.

ملکی با بیان اینکه متاسفانه این نوجوان در حال کار با نارنجک دستی و ساخت آن بود، گفت: از خانواده‌ها تقاضا داریم که بر رفتار فرزندان خود نظارت کنند، متاسفانه بیشترین آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری مربوط به کودکان و نوجوانان است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در پایان یادآور شد: داخل این منزل مسکونی پر از مواد محترقه بود که آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از آن به ماموریت خودخاتمه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار