100 کلاس جدید ابتدای سال تحصیلی در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد

نخعی: اولویت اصلی در نقل و انتقال فرهنگیان کلاس درس است

زاهدان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از تلاش ها برای توسعه محیط های آموزشی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۳۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
100 کلاس جدید ابتدای سال تحصیلی در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: برای آغاز سال تحصیلی اولین چیزی که به آن فکر و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم این است که همه دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان از همه خدمات آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

وی افزود : برای ما قابل قبول نیست که حتی یک دانش‌آموز خارج از کلاس درس باشد.

علیرضا نخعی خاطرنشان کرد: برای سال آینده قریب به صد کلاس درس را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به تعداد کلاس‌های موجود اضافه خواهندشد و این آمار می‌تواند افزایش هم پیدا کند.

وی بیان کرد: برای ایجاد فرصت حضور دانش آموزان در کلاس درس حتی اگر نقطه کوری باشد و دانش آموزان و کودکان لازم التعلیم داشته باشد حتما ما آنجا حضور پیدا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از همه مردم می خواهیم به سراغ آموزش و پرورش بیایند و مطالبات خود را مطرح کنند چرا که حضور خانواده ها در این زمینه موثر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد : مطلوب واقعی ما زمانی اتفاقی می افتد که خانواده‌ها بچه‌ها را به حضور در مدرسه تشویق کنند.

وی بیان کرد: برای تامین معلم و امکانات آموزشی لازم برنامه‌ریزی شده است و در این زمینه بسیار مصر هستیم.

نخعی گفت: ما به دنبال کیفیت آموزش هم هستیم و به دنبال آن برای معلمین کلاس بازآموزی و آمادگی برای سال جدید هم برگزار میشود.

وی در خصوص نقل و انتقالات فرهنگیان در پاسخ به خبرنگار پانا اظهار کرد: در فرم ثبت تقاضای نقل و انتقالات برای همه چیز امتیاز در نظر گرفته می شود.

وی اضافه کرد : تمامی مشکلاتی که همکاران برای نقل و انتقال دارند در این فرم امتیاز بندی که ۲۵ تا ۳۰ آیتم دارد ازجمله محل خدمت نحوه خدمت تشویقی هایی که شدند جشنواره هایی که مقام کسب کردند وضعیت زندگی همسر و اولاد و... دیده شده است.

نخعی بیان کرد : یقینا به علت محدودیت ما نمی توانیم همه را منتقل کنیم و به همین دلیل یک امتیاز بندی دقیق انجام می دهیم و با رعایت آن انتقال معلمین را انجام می دهیم.

وی کلاس درس را مهم ترین عنصر در آموزش و پرورش دانست و گفت : قطعا همکاران ما انتظار ندارند که کلاسی بدون معلم بماند و به همین دلیل قبل از اینکه نتیجه نقل و انتقالات اعلام شود من از همکارانی که منتقل نشدند عذرخواهی می کنم و حتما با آنهاهفکری خواهیم کرد تا مشکلاتشان در سازمان دهی درون منطقه ای حل شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار