قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور در نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور تاکید کرد:

نقش کلیدی سازمان دانش‌آموزی در کیفیت بخشیدن به برنامه‌های پرورشی/ سازمان نقش خود را در درون و برون آموزش و پرورش به‌خوبی بازیافته است

سازمان دانش‌آموزی نه‌تنها در حوزه پرورشی، بلکه در گفت‌وگوهای فرابخشی و حتی در دستگاه‌های خارج از آموزش‌وپرورش نیز جایگاه خود را بازیافته است

تهران (پانا) - قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد سازمان دانش‌آموزی نه‌تنها در حوزه پرورشی، بلکه در گفت‌وگوهای فرابخشی و حتی در دستگاه‌های خارج از آموزش‌وپرورش نیز جایگاه خود را بازیافته است.

کد مطلب: ۱۵۹۰۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش کلیدی سازمان دانش‌آموزی در کیفیت بخشیدن به برنامه‌های پرورشی/ سازمان نقش خود را در درون و برون آموزش و پرورش به‌خوبی بازیافته است

به گزارش خبرنگار پانا؛ نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور امروز سه‌شنبه ۷ مرداد ماه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور و مسئولان مربوطه در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی سازمان دانش‌آموزی کشور برگزار شد.

علی فلاحتکار در این نشست با قدردانی از مدیران پرتلاش سازمان دانش‌آموزی، گفت: برنامه‌ای که طراحی شد، با عنوان "احیای فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی"، با دقت و در چارچوبی منسجم اجرا شد تا نشان دهد این سازمان زنده و پویا است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: در این مسیر، با برخی از مربیان و استان‌ها ارتباط گرفتیم و با تلاش‌ و پیگیری، امروز شاهد آن هستیم که سازمان دانش‌آموزی نه‌تنها در حوزه پرورشی، بلکه در گفت‌وگوهای فرابخشی و حتی در دستگاه‌های خارج از آموزش‌وپرورش نیز جایگاه خود را بازیافته است.

وی افزود: اگرچه در ابتدا برخی از عزیزان باور نداشتند، اما اکنون سازمان دانش‌آموزی به‌عنوان رکنی مؤثر در فعالیت‌های دانش‌آموزی شناخته می‌شود.  

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور، اظهار کرد: جناب آقای دکتر ملکی، بر کیفیت‌بخشی فعالیت‌های دانش‌آموزی تأکید ویژه دارند. ایشان در نشست‌های مختلف حضور یافته‌اند و از همکاری تمامی دست‌اندرکاران قدردانی کرده‌اند.  

وی افزود: جناب آقای ملکی نیز با نگاهی نظام‌مند و مهندسی‌شده به سازمان دانش‌آموزی می‌نگرند و از تمامی نیروهای سازمانی می‌خواهند که در این میدان حضور یابند. امروز فرصتی استثنایی داریم که باید از آن بهره ببریم.

فلاحتکار ادامه داد: اگرچه چالش‌هایی وجود دارد، اما با تمرکز بر هویت سازمانی و کیفیت‌بخشی نیروها، می‌توانیم به مدارس بازگردیم و رویدادهای منطقه‌ای را به‌عنوان بخشی از تحولات مدرسه در نظر بگیریم.

وی همچنین گفت: همچنین برای برنامه‌هایی مانند "اربعین دانش‌آموزی" برنامه‌ریزی داریم تا با موفقیت اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار