تاکید معاون وزیر آموزش‌وپرورش بر کنشگری فعال مدارس غیردولتی در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی

تهران (پانا) - نشست ملی مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی صبح امروز به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید معاون وزیر آموزش‌وپرورش بر کنشگری فعال مدارس غیردولتی در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی

به گزارش خبرنگار پانا، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های در این نشست، اظهار کرد: در این روزهای غرورآفرین و در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز عظمت و غرور و هرآنچه در ایران اسلامی داریم را مدیون این غیورمردان سبزپوش هستیم، درود می‌فرستیم. 

احمد محمودزاده ادامه داد: امروز نزدیک به ۲۰۰ نفر از مدیران مدارس مجتمعی در این نشست حضور دارند که نزدیک به ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند. 

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های آینده را دانش‌آموزان امروز رقم‌ خواهند زد، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب برای این آینده‌سازان بتوانیم مسیر درست را پیش برویم و موفق باشیم.  

محمودزاده گفت: حضرت آقا فرمودند که باید هویت ایرانی اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان و نوجوانان کشور زنده کرد. زبان و ملیت و پرچم از مسایل مهم است. در کنار کارهای زیادی که در آموزش و پرورش در این دولت انجام شده، یکی از کارهای موثر و مهم که باید انجام شود آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف است. در این جلسه هدف ما روایت پیشرفت‌هاست که اگر روایت خوب را خودمان انجام ندهیم، دشمنان ما روایت‌های دروغین را به منظور هویت‌زدایی از فرزندان ما انجام خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: چند موضوع اساسی مد نظر است که امیدواریم به خوبی آن‌ها را انجام دهیم. تقویت مدارس غیردولتی که خوشبختانه با سپردن این مدارس به خود مردم این کار در حال انجام است. یک همکاری با مدارس صالح داریم که انشالله نتایج خیلی خوبی داشته باشد. 

وی تاکید کرد: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یک از موضوعات مورد تاکید است و انتظار داریم در داخل مدارس شما بخشی از آموزش‌ها، به حوزه فنی و حرفه‌ای اختصاص پیدا کند. ما مصوبه خوبی هم در شورای نظارت تحت عنوان «هنرستان ضمیمه دبیرستان و دبیرستان ضمیمه هنرستان» داشتیم. این یکی از دغدغه‌های مهم ماست و باید به این سمت پیش برویم.

احمد محمودزاده خطاب به مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی تاکید کرد: یکی دیگر از انتظارت جدی ما از شما، کنشگری فعال در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی در مدارس غیردولتی است. کارهایی شروع شده است اما شما نسبت به ما دغدغه بیشتری در این زمینه‌ها دارید. انتظار داریم این کنشگری فعال در مدرسه و بیرون از مدرسه در موضوعات مختلف از جمله عفاف و حجاب و ... صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار