معاون وزیر آموزش و پرورش:

روز جهانی قدس نماد مبارزه با رژیم سفاک صهیونیستی است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وتوسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس از مردم شریف کشور و جامعه فرهنگیان برای مشارکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی قدس نماد مبارزه با رژیم سفاک صهیونیستی است

‌احمد محمودزاده در پیام خود به‌مناسبت روز جهانی قدس ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی‌، گفت‌: روز قدس نماد مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

وی ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت سرداران رشید ایرانی در سوریه و محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی‌، افزود‌: امروز جهان اسلام شاهد فجیع‌ترین نسل‌کشی از سوی رژیم پوشالی صهیونیستی و شهادت ده‌ها هزار زن و مرد و کودک بیگناه است و دنیا باید در برابر این اقدامات شنیع و ضد بشری اقدام شایسته انجام دهد‌.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه پیام خود تصریح کرد‌: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آشکار استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و سکوت غم‌انگیز حاکمان منطقه، ظلم و تجاوز را با کشتار کوکان غزه در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشته است.

‌احمد محمودزاده‌ گفت‌: امروز کشورهای منطقه و جهان اسلام باید با اعتراض سراسری و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس‌، نسبت به اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی واکنش نشان دهند و حمایت‌های مالی و تسلیحاتی غرب بویژه آمریکا به رژیم سفاک صهیونیسم را محکوم کنند.‌

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش از مردم شریف کشور‌، فرهنگیان و دانش‌آموزان دعوت کرد با حضور پرشور و انقلابی در مراسم روز جهانی قدس ضمن همدلی با مصیبت‌دیدگان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، فریاد انزجار خود از رژیم غاصب و صهیونیسم جهانی را برآورند.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار