تکریم سواد آموزان مورد توجه آموزش دهندگان قرار گیرد

ارومیه(پانا)-معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان در جلسه عمومی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی نواحی یک و دو ارومیه و منظقه نازلو گفت: اخلاق محوی و تکریم سواد آموزان مورد توجه آموزش دهندگان قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۴۲۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تکریم سواد آموزان مورد توجه آموزش دهندگان قرار گیرد

جلسه عمومی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی نواحی یک و دو ارومیه و منظقه نازلو با حضور معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در محل سالن امام علی (ع) ناحیه 2 ارومیه برگزار شد.

«علی اکبر صمیمی» در این جلسه با تشکر از زحمات آموزش دهندگان، موضوع رعایت اخلاق و دوری از سیاسی کاری را دو برنامه مهم معاونت سواد آموزی استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تکریم و نوع دوستی و احترام به سواد آموزان و رعایت اخلاق در عمل جز سیاست کاری این معاونت است، تاکید کرد: به جهت سن بالای سوادآموزان رعایت این مسئله امری ضروری است.

صمیمی گفت: توجه داشته باشیم با توجه به نزدیک شدن به فضای تبلیغاتی و انتخاباتی از ورود به این حوزه در زمان فعالیت آموزشی و مکانهای آموزشی پرهیز خواهیم کرد.

معاون سواد آموزی استان با بیان اینکه سال قبل صد در صد تفاهم نامه جذب سواد آموزان را اجرا کردیم، گفت: با این تفاهم نامه 37 هزار نفر تحت پوشش سوادآموزی استان رفته اند.

وی برگزاری کلاس های تحکیم را مستلزم تشکیل کلاس های سوادآموزی توسط آموزش دهندگان عنوان و بر رعایت موضوع کروکی به هنگام ثبت نام از سوادآموزان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار