نماینده سمنان،مهدیشهر و سرخه:

بیش از ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در طرح‌های نیمه‌تمام بلاتکلیف است

سمنان (پانا) - نماینده مردم شهرستان‌های سمنان،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در طرح‌های نیمه تمام کشور اعتبار بلاتکلیف وجود دارد که همه بیت‌المال است.

کد مطلب: ۹۶۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در طرح‌های نیمه‌تمام بلاتکلیف است

احمد همتی نماینده شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در آیین گرامیداشت هفته تربیت‌ بدنی و ورزش و هم‌اندیشی روسا و نائب رئیسان هیات‌های ورزشی سمنان در سالن پردیس این شهر، افزود: بهره‌وری و استفاده صحیح از امکانات ورزشی موجود در شرایط دشوار تحریم هنر است.

وی ابراز داشت: افتتاح طرح و تامین اعتبار به تنهایی مشکلات جامعه ورزشی را حل نمی‌کند بلکه در کنار این مسائل به ارایه راهکارهای نو و ایجاد خلاقیت در این بخش نیاز است.

وی بیان کرد: استفاده درست و بهینه از استادیوم ورزشی شهر سمنان نیازمند پیاده‌سازی برنامه‌های قابل اجرا است.

نماینده شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیدگاه صرف افتتاح طرح‌های جدید در بخش‌های مختلف کشور اشتباه است و تمرکز باید در استفاده بهینه امکانات موجود در کشور و سپس تفکر در افتتاح طرح‌های لازم و ضروری باشد.

همتی با بیان اینکه استفاده از سالن‌های ورزشی دستگاه‌های دولتی برای عموم خلاف قانون نیست، اضافه کرد: به منظور افزایش نشاط در جامعه، می‌توان این مکان‌های بدون استفاده و با استفاده‌های محدود را در اختیار شهروندان قرار داد.

نماینده شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مدیران و مسوولان، توسعه و همگانی کردن ورزش را در فضاهای عمومی همچون بوستان‌ها و مسیرهای شهری با هدف تزریق نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت مورد توجه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار