آماده‌سازی بیمارستان‌های صحرایی و درمانگاه‌های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عرفات و منا

تهران (پانا) - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمربا اعلام این خبر گفت بیمارستان و درمانگاه‌های ایران در عرفات و منا همزمان با ورود زائران به مشاعر مقدسه آماده خدمت‌رسانی به حجاج ایرانی می شود.

کد مطلب: ۹۴۴۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی بیمارستان‌های صحرایی و درمانگاه‌های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عرفات و منا

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، محمدتقی حلی‌ساز با اشاره به بکارگیری بیش از 400 کادر درمانی پزشکی در ایام تشریق اظهار کرد: تعداد 12 دستگاه آمبولانس مرکز پزشکی هلال‌احمر ایران با تمام تهجیزات در منا و عرفات برای خدمت‌دهی به زائران آماده خواهند بود.
حلی‌ساز درخصوص استقرار بخش های مختلف بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در عرفات و منا اظهار کرد: از جمله بخش های بیمارستان صحرایی اورژانس، بستری زنان و مردان و تخصص‌های داخلی، قلب، زنان، روان‌پزشکی، چشم‌ پزشکی، ارتوپدی، عفونی، دندانپزشکی و داروخانه ، تجهیزات پزشکی ، آزمایشگاه و پرستاری می باشد و برای ارائه بهترین و ایده آل ترین شکل خدمات درمانی به ضیوف الرحمن آماده خواهند بود .
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به ماموریت اصلی این مرکز درحج تمتع اشاره کرد و گفت: مرکز پزشکی وظیفه اصلی خود را تامین سلامت زائران حج تمتع قرار داده و تمام تلاش خود را صرف می کند تا زائران سرزمین وحی با اطمینان از حضور امکانات و متخصصان مجرب ایرانی عرصه پزشکی و سلامت در کنار خود، بدون نگرانی از وضعیت جسمانی هرچه بیشتر از سفرشان بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار