هکری که پلیس افتخاری خواهد شد

شیراز(پانا)- نیروی انتظامی کازرون در استان فارس قصد دارد دانش آموز ۱۵ ساله که ۲۰۰ صفحه اینستاگرامی را هک کرده بود با راهنمایی های پلیس فتا در مسیر درست قرار دهد و او را به عنوان پلیس افتخاری به کارگیرد.

کد مطلب: ۹۴۳۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
هکری که پلیس افتخاری خواهد شد

به گزارش خبرگزاری ایرنا،فرمانده انتظامی کازرون درباره این نوجوان معتقد است: این دانش آموز قطعا استعدادهای نهفته زیادی دارد که در مسیر اشتباهی قرار گرفته است.
سرهنگ محمد عبادی‌نژاد افزود:‌ این دانش‌آموز پس از طی مراحل قضایی و اعلام حکم نهایی دادگاه، به عنوان پلیس افتخاری به کار گرفته خواهدشد.
عبادی افزود: این دانش‌آموز با بهره‌گیری از آموزشهایی که در فضای مجازی فراگرفته بود اقدام به هک‌کردن بیش از ۲۰۰ صفحه اینستاگرام کرده بود و همچنین به تازگی موفق به طراحی و ساخت درگاه‌های جعلی بانکی (فیشینگ) شده بود.
او خاطرنشان کرد: پلیس فتا این هکر را در مراحل آزمایش این صفحات و قبل از ارتکاب جرمی در زمینه برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی شهروندان شناسایی و دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون خاطرنشان کرد: نا آشنایی خانواده با فضای مجازی و عدم نظارت کافی یکی از مهمترین دلایل گرایش و فعالیت این دانش آموز مستعد در مسیر نادرست بوده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار