رئیس اداره استعدادهای درخشان سیستان و بلوچستان خبر داد:

اعلام زمان شروع نقل و انتقالات دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان

زاهدان (پانا) -رئیس اداره استعدادهای درخشان سیستان و بلوچستان از آغاز فصل نقل و انتقالات دانش آموزان دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 99-98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۳۰۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان شروع نقل و انتقالات دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان

حبیب الله کیانی رئوف اظهار کرد: اولیای آن دسته از دانش آموزانی که متقاضی انتقال فرزندشان به خارج شهرستان یا استان هستند می توانند از تاریخ 7 مرداد 1398 با مراجعه به آموزشگاه محل تحصیل فرزندشان نمون برگ انتقال را از آموزشگاه دریافت و پس از تنظیم آن، مدارک و مستندات مربوط را به آموزشگاه تحویل دهند.

او ادامه داد: انتقال دانش آموز در صورت کسب 90 درصد نمره آخرین نفر قبولی در مدرسه مقصد و به شرط وجود ظرفیت مطابق ضوابط نقل و انتقال این مدارس و از طریق سامانه نقل و انتقال دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان با موافقت ادارت استعدادهای درخشان استان های مبدا و مقصد انجام می شد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان استان خاطر نشان کرد: دانش آموزان پایه نهم سال تحصیلی 98-97 پس از ثبت نام در آموزشگاه متوسطه دوم می توانند از طریق آموزشگاه متقاضی انتقال گردند.

به گزارش پانا دانش آموزان پذیرفته شده از طریق آزمون ورودی متوسطه اول و دوم استعدادهای درخشان پس از اعلام نتایج می توانند متقاضی انتقال گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار