افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌و‌پرورش صبح امروز با حضور در یکی از مدارس استان تهران در محله یافت‌آباد پنجمین دوره المپیاد درون‌مدرسه‌ای را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۸۶۳۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

سیدمحمد بطحایی صبح امروز در آموزشگاه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) حاضر شد و زنگ آغاز پنجمین دوره المپیاد درون‌مدرسه‌ای را به صدا درآورد. هدف از اجرای المپیاد ورزشی دانش‌آموزی گسترش فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت و نشاط در مدارس است.

امسال بخش‌های جدیدی از قبیل اجرای ورزش با خانواده و پررنگ شدن نقش انجمن ورزشی دانش‌آموزی به المپیاد اضافه شده است.

دوره پنجم المپیاد ورزشی دانش‌آموزان با شعار «دانش‌آموز فعال، مدرسه شاد و جامعه سالم» و با رویکرد مدرسه‌محوری، دانش‌آموزمداری و اخلاق‌گرایی آغاز به کار کرده است.

این المپیاد از سه سطح پایه‌های اول تا سوم ابتدایی، چهارم تا ششم ابتدایی و هفتم تا دوازدهم متوسطه با مشارکت چهار و نیم میلیون دانش‌آموز در رشته‌های مختلف ورزشی و آموزشگاهی و ورزش با خانواده برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه و اهدای گواهی شرکت و احکام افتخار در مراسم آغازین دهه مبارک فجر و در جمع اولیای مدرسه و دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات وزیر آموزش‌ و پرورش، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش و مدیران کل این معاونت حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار