صفحه رسمی سازمان پژوهش ‌در شبکه شاد رونمایی شد

تهران (پانا) - صفحه رسمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با هدف انتشار محتوا، ارائه خدمات و تعامل با مخاطبان، فعالیت خود را در شبکه شاد آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
صفحه رسمی سازمان پژوهش ‌در شبکه شاد رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی ‌سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ در این بخش که از طریق قسمت مربوط به صفحات رسمی و در سازمان‌های تابعه، جا گرفته است، دسترسی به کتاب‌های درسی، مجلات رشد، شبکه ملی مدارس ایران، موسسه فرهنگی مدرسه برهان و... از اهداف راه‌اندازی کانال سازمان پژوهش در سامانه شاد است. این صفحه در سامانه شاد در قسمت صفحات رسمی و در بخش سازما‌های تابعه قرار داشته و در 8 محور اصلی فعالیت دارد.

فعالیت‌های روابط عمومی‌، خرید و دریافت کتاب‌های درسی، نظرسنجی محتوای کتاب‌های درسی، شبکه ملی مدارس ایران (رشد)، دفاتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و دفتر انتشارات و فناوری آموزشی 8 محوری هستند که در صفحه رسمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی پوشش داده شده‌اند.

معرفی بخش‌های مختلف صفحه‌ رسمی سازمان پژوهش در شبکه شاد به شرح زیر است:

1- در بخش روابط عمومی و امور بین‌الملل، آخرین اخبار و تولیدات رسانه‌ای سازمان و هچنین یافته‌های جدید یا تازه‌های حوزه تعلیم و تربیت از طریق کانال و همچنین دسترسی مستقیم به وبگاه سازمان در دسترس قرار دارد.

2- در بخش خرید و دریافت کتاب‌های درسی، کاربران به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی و سامانه دریافت نسخه الکترونیکی کتاب‌های درسی دسترسی دارند.

3- در بخش نظرسنجی محتوای کتاب‌های درسی، مخاطبان می‌توانند نظرات خود را درباره کتاب‌های درسی در سامانه متصل به به این بخش ثبت کنند.

4- در شبکه ملی مدارس ایران (رشد) علاوه بر دسترسی به وبگاه رشد، آخرین اخبار از فعالیت‌های این شبکه در کانال اطلاع‌رسانی آن ارائه خواهد شد.

5- دفاتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی نیز از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی خود با مخاطبان در ارتباط خواهند بود.

6- بخش پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش نیز علاوه بر ایجاد دسترسی مستقیم به وبگاه پژوهشگاه، آخرین فعالیت‌های پژوهشگاه را در کانال اطلاع‌رسانی ارائه می‌کند.

7- دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با هشت زیرمجموعه شامل واحد خبر و رسانه، مجلات رشد (مجلات رشد دانش‌آموزی، مجلات رشد عمومی بزرگسال، مجلات رشد بزرگسال تخصصی علوم انسانی و مجلات رشد بزرگسال تخصصی علوم پایه و فنی)، شبکه ملی مدارس ایران (رشد)، جشنواره‌های رشد (جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد، جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد، جشنواره ملی کتاب رشد و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد)، موسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه)، بنیاد ICDL، مجتمع فرهنگی و هنری سینما فلسطین و ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار