ایستادن دانش‌آموزان هرمزگانی بر بام فوتسال ایران

تهران (پانا) - تیم فوتسال دانش آموزان پسر استان هرمزگان در فینال مسابقات قهرمانی فوتسال پسران متوسطه دوم کشور با شکست تیم اصفهان، بر سکوی نخست رقابت‌های دانش‌آموزی کشور ایستاد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ایستادن دانش‌آموزان هرمزگانی بر بام فوتسال ایران

مسابقات قهرمانی فوتسال پسران متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموز استان هرمزگان با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

دو تیم فوتسال پسران استان هرمزگان و استان اصفهان در فینال این مسابقات به مصاف همدیگر رفتند که در یک بازی پرهیجان و جذاب در وقت قانونی به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند.

در ضیافت ضربات پنالتی این هرمزگان بود که با حمایت تماشاگران پرشور خود توانست با نتیجه 4 بر 3 به برتری دست پیدا کند و بر بام نخست فوتسال پسران کشور بایستد.

تیم فوتسال بوشهر و خراسان رضوی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم مسابقات ایستادند و جام اخلاق مسابقات نیز به تیم خوب خراسان جنوبی رسید.

حمیدرضا رحیمی، بازیکن شماره 8 هرمزگان به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات معرفی شد . محمدرضا نوروزی دروازبان خوب استان نیز توانست با عملکرد درخشان خود در درون دروازه هرمزگان، صاحب عنوان بهترین سنگربان این مسابقات شود.

محمد باقر زاده، شماره 7 هرمزگان نیز با زدن 5 گل در این مسابقات توانست به عنوان آقای گل سی و نهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور دست پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار